Telefon: +45 4386 0300

Kontakt mig

Adm. Direktør
Martin Parker
+45 21 43 35 52
E-mail mp@gpa.dk

Vores kerneværdier - din sikkerhed

Kompetence

Vores kunder skal opleve, at GPA har markedets dygtigste og mest erfarne medarbejdere. De får altid det bedste og mest effektive flow i deres processer, uanset hvor komplicerede de er. De føler sig trygge med vores løsninger, eftersom de har med specialister at gøre.

Internt tager vi ansvar for vores egen udvikling. Motivation og interesse for ny viden er drivkraften. Vi deler ud af vores erfaringer, både gode og dårlige. Der findes ingen dumme spørgsmål, eftersom arbejdet flyder bedre, hvis vi gør det rigtige fra begyndelsen. Vi sikrer udviklingen gennem hele tiden at lære nyt. Vi tager initiativ til at udvikle vores kompetence både i virksomheden og hos vores kunder gennem uddannelse.

 

Partnerskab

Vores kunder skal opleve, at GPA ikke bare er en leverandør som alle andre. Vi skal opbygge et partnerskab med vores kunder og spille en aktiv rolle i deres udvikling. Kunderne skal føle, at vi har en dyb forståelse for deres behov, og at vi tilbyder de optimale løsninger.

Internt har vi fokus på kundeværdi og markedstilpasning. Dette kræver, at vi er nærværende i kundernes hverdag, føler ansvar for deres succes, og at vi konstant arbejder med vores øvrige tre kerneværdier (kompetence, troværdighed og passion). Det er sådan, vi opbygger vores forståelse for kundens situation og får deres loyalitet. Vi skal stræbe efter at udvikle et venskab med vores kunder og lave en win-win-forretning, som er positiv for begge parter.

 

Troværdighed

Vores kunder skal opleve, at GPA er en partner, som man kan stole på.

De skal føle, at de får den bedste service i branchen, uanset hvem af os de har at gøre med. Kunden vælger os, da de altid får det rigtige produkt leveret på det rette sted og til den aftalte tid. De får et unikt flow i deres projekter, fordi vi er problemløsere og aldrig lader kunden i stikken.

Internt betyder det, at alle afdelinger i GPA tager ansvar for vores kunder. Et personligt og stærkt engagement fra hver og en gør, at kundens totaloplevelse bliver den bedst mulige. Vi spørger altid kunderne, om vi kan gøre noget ekstra for, at deres hverdag skal blive lettere. Vi er ærlige, ligefrem og hurtige med tilbagemelding, uanset hvad det gælder. Vi hjælpes ad for at give vores kunder den bedste service og leverance på markedet..

 

Passion

Vores kunder skal ikke kun være tilfredse, de skal være begejstret. Vi skal give dem en oplevelse udover det forventede med høj service, gode råd, hurtige leverancer og højkvalitative produkter. Kunderne skal opleve, at de får en tæt relation med os, da deres behov er i fokus, og at vi hos GPA har en fælles interesse at hjælpe dem fremad.