Virksomheds- områder

Building Service

Udover at levere produkter til industrielle formål, så leverer vi også produkter og systemløsninger til bl.a. VVS-installationer i byggesektoren, samt udstyr til brandsikkerhed og brandbekæmpelse. Som kunde hos os, så finder du således samme velkendte plastrør og ventiler af høj kvalitet, men til almene installations- og byggeprojekter, men også et bredt sortiment af rør og ventiler i både rustfrit stål, støbejern, messing og rødgods.

På GPA anser vi os som utrolig godt rustede til håndtering af vand i alle henseender. Skal du bygge et komplet system med ventilation, køling eller air conditioning, så har vi alle de nødvendige produkter. Vi leverer både rør og fittings i plast eller rustfrit stål. Vi leverer messing kugleventiler der er nemme at installere og holder i mange år, samt strengreguleringsventiler til alle typer af HVAC-systemer.

Vi leverer også produkter til systemer, der skal kunne håndtere drikkevand. Herunder ventiler i rødgods, samt dertilhørende drikkevandsgodkendte rør. Yderligere finder du også produkter til afløbssystemer i form af riste, vandlåse, rør, afløbbskåle, vakuumventiler osv.

Ønsker du at udstyre dit hjem eller måske en arbejdsplads med brandsikkerhed i form af røgdetektering, men udstyr til brandbekæmpelse i form af slangevinder, både til montering i stilsikkert skab, der ikke ødelægger rummets design, men også til direkte vægmontering i skarpe farver, der fanger opmærksomheden.