Virksomheds- områder

Bent Mårtensson
E-mail bm@gpa.dk

Industri

GPA har bredt udvalg af produkter og systemløsninger til applikationer indenfor industri, vores produktsortiment omfatter b.la. rørsystemer, ventiler, koblinger og slanger samt instrumentering til eksempelvis nedenstående:

• Overfladebehandling i kemisk industri
  • Procesindustri
  • Industriel vandbehandling af procesvand og i svømme- og badefaciliteter.
  • Biotek, fødevare og pharmaceutisk industri
  • OEM
  • Offshore
  • Skibsværfter
  • Spildevand
  • Vandforsyning
  • Kraftvarmeværker
  • Biomasse- og biogasanlæg

GPA’s produkter anvendes i mange forskellige applikationer indenfor industrien. Til kemisk industri leverer vi materialer til flere forskellige processer, eksempelvis overfladebehandling, vandbehandling, kemikalieproduktion og forædling af kemikalier.
Vores systemløsninger og tilhørende komponenter anvendes endvidere i fødevare-, pharmaceutisk og biotekindustrien.
Vi leverer også komponenter til store danske OEM-virksomheder, offshore og skibsværfter. Overalt hvor væsker og gas skal håndteres, forædles, behandles og doseres, er der stor chance for, at du finder GPA’s produkter. Vi er eksperter indenfor korrosive væsker og miljøer, så uanset hvilket medie vores kunder skal håndtere, kan vi bidrage med vores kompetencer.

I vores produktportefølje indgår flowtekniske produkter til vandforsyning og spildevand samt til bl.a. kraftvarmeværker, biomasse, - og biogasanlæg. Som kunde hos GPA har du både adgang til markedets bredeste sortiment og vores erfarne rådgivere, som kan hjælpe dig med tekniske flowberegninger og dimensionering.
Vi tilbyder komplette løsninger og tilhørende komponenter til industrien.