KONTAKT OS

Man - Tors 08.00-16.00

Fre  08.00 - 14.30

Grundkursus i plastsvejsning

GPA kan som uddannelsesvirksomhed i Danmark, tilbyde et grundkursus i de mest almindelige sammenføjningsmetoder inden for plastsvejsning.

Kurset afholdes af en erfaren og certificeret underviser, som har en stor viden om termoplast og plastsvejsemetoder. Undervisningen består af en teoretisk gennemgang af plast materialelære og svejsemetoder. Efterfølgende vil der være en praktisk træning i de mest almindelige svejsemetoder, som anvendes i de tekniske installationer inden for industrien og byggeriet.

Grundkurset er velegnet til dig, som tidligere har arbejdet med plastsvejsning og som ønsker at udbygge sin viden og dokumentere sine kompetencer.

GPA tilbyder grundkursus for svejsning i PE, PP, PVDF eller ECTFE i følgende sammenføjningsmetoder:

• Stuksvejsning
  • Muffesvejsning
  • Elektromuffesvejsning
  • Varmluftsvejsning
  • Ekstrudersvejsning

Når du deltager i vores kurser, sikrer du din kompetence omkring tekniske installationer i industrien og byggeriet, hvor plastrørsystemer anvendes hver eneste dag. Du kan med den fornyede viden være med til at sikre en korrekt installation og dermed undgå dyre reklamationer grundet installationstekniske fejl.

Kontakt vores salgsorganisation på tlf. 43 86 03 00 eller på mail info@gpa.dk for at høre mere om vores kurser og priser.

Flere uddannelseskurser

Certificerende kursus i plastsvejsning

Kursus i plastsvejsning som giver dig et certifikat til anderledes svejsemetoder: Læs mere

Grundkursus i plastsvejsning