KONTAKT OS

Man - Tors 08.00-16.00

Fre  08.00 - 14.30

Certificerende kursus i plastsvejsning

GPA kan som uddannelsesvirksomhed i Danmark, tilbyde et certificerende kursus i de nyeste hightech sammenføjningsmetoder inden for plastsvejsning.

Kurset afholdes af en erfaren og certificeret underviser, som har en stor viden om termoplast og plastsvejsemetoder. Undervisningen består af en teoretisk gennemgang af plast materialelære og svejsemetoder. Efterfølgende vil der være en praktisk træning i nedenstående svejsemetoder:

• Infrarød svejsning (IR)
  • Vulstfri svejsning (BCF)
  • Elektromuffesvejsning i PVDF (HPF)

Ovennævnte svejsemetoder anvendes ofte inden for nedenstående krævende applikationsområder:

• Life Science
  • Pharma og biotek
  • Fødevare og drikkevareindustrien
  • Laboratorievand

Det certificerende svejsekursus er velegnet til dig, som tidligere har arbejdet med plastsvejsning og allerede er certificeret iht. EN/DS 13067, og som ønsker at udbygge sin viden og dokumentere sine kompetencer.

Efter det certificerende kursus udsteder GPA et certifikat og operatørkort, hvis dine svejseprøver bliver godkendt af en akkrediteret svejseekspert fra AGRU i Østrig.

Når du deltager i vores kurser, sikrer du din kompetence omkring tekniske installationer i industrien og byggeriet, hvor plastrørsystemer anvendes hver eneste dag. Du kan med den fornyede viden være med til at sikre en korrekt installation og dermed undgå dyre reklamationer grundet installationstekniske fejl.

Kontakt vores salgsorganisation på tlf. 43 86 03 00 eller på mail info@gpa.dk for at høre mere om vores kurser og priser.

Tilmeld dig kurset ved at indsende formularen

Flere uddannelseskurser

Certificerende kursus i plastsvejsning

Kursus i plastsvejsning som giver dig et certifikat til anderledes svejsemetoder: Læs mere