Kampagne Klauke presseværktøj

6 april 2018

Kampagne Klauke presseværktøj

Her finder du alle vores kampagnetilbud på Klauke presseværktøj og tilbehør, til sammenføjning af press-rørsystemer op til d108 mm.
Vores presseværktøj overholder de høje krav der stilles, for at kunne udføre en korrekt presning af rustfri, - FZ el-forzinket, - og kobber press rørsystemer.
Klauke presseværktøj er ”Made in Germany” og er forsynet med langtidsholdbare Makita 18V batterier .
Vi anvender press profil ”M” fra d12-108 mm. Bemærk, at GPA anbefaler brug af presseslynge på rørdimensioner >= d42 mm., så man sikrer en tæt installation af rørsystemet.

26MAP2L19

Kasse med presseværktøj Inkl. presbakker type M 12-35 mm

Kampagnepris: kr. 14.495,-

26UAP3L

Kampagnepris: kr. 35.995,-

26UAP4L

Kasse med presseværktøj Inkl. presbakker type M 15-35 mm samt presseslynge 42 og 54 mm og adapter til presseslynge 76-88 mm og 108 mm

Kampagnepris: kr. 49.995,-

OBS
Ved installation af Press kugleventiler i rødgods, skal installationen udføres med følgende bakker/press-slynge:
M- el. V-bakker <= 35 mm
V-bakker => 42 mm

Bemærk, at alle vores press bakker og press slynger medfølger som separat tilbehør til samtlige presseværktøj.
GPA anbefaler altid brug af press slynge fra => 42 mm.

Tilbuddet gælder til og med maj 2018 og så længe lager haves. Priserne er netto og kan ikke kombineres med rabataftaler. Der tages forbehold for trykfejl.

Tags rustfri press rustfrie rør presseværktøj klauke press rørsystemer systemgaranti