Kalibrering og service

For at sikre et godt stykke arbejde, både indvendigt og udvendigt i et rørsystem, er det vigtigt at alt fungerer optimalt. Velfungerende udstyr, herunder svejsemaskiner, er afgørende for at montering af alle samlinger udføres med succes.

GPA Flowsystem har i mange år tilbudt svejsemaskiner og nødvendigt værktøj for at kunne udføre korrekt svejsning i plastrør. Som noget nyt tilbyder vi nu at servicere og kalibrere svejsemaskiner til plastsvejsning, og ved at lade GPA sørge for en årlig gennemgang sikres det, at kravene i Maskindirektivet og DVS2207 overholdes. Endvidere sikres det, at maskinerne altid fungerer optimalt, og garantikravene på svejsninger er overholdt.

Vi kalibrerer svejsemaskiner til el-muffesvejsning af fabrikatet RITMO samt CALDERTECH Connexion. Under serviceringen udskiftes eventuelle defekte reservedele, og alle maskiner returneres med en kalibreringsrapport samt et kalibreringscertifikat.

På nuværende tidspunkt tilbydes kalibrering af følgende modeller af el-svejsemaskiner:

• RITMO ELEKTRA (400, 500, 800 og 1000)

• RITMO ELEKTRA Light

• CALDERTECH Connexion Red

Ydermere kan vi kalibrere og servicere samtlige fabrikater af stuksvejsemaskiner.

Vi udfører også service på svejsemaskiner, ofte i forbindelse med kalibreringen. Nye adaptorer, eller tætning af utætte cylindre, vi har ekspertisen til at løse alle problemer med plastsvejsemaskiner og værktøj.

Kontakt os i dag for pris og mere information!