Beregningsmoduler

For at gøre arbejdet lettere for dig, så tilføjer vi løbende forskellige smarte online beregningsmoduler, som du frit kan benytte.

På nuværende tidspunkt har vi kun tre beregningsmoduler tilgængelige, men vi arbejder på at tilføje flere. Har du en god idé til et online hjælpemiddel, som kunne være gavnligt for dig? Kontakt os gerne på info@gpa.dk

OBS! Da der er en menneskelig faktor forbundet med alle værktøjerne, så kan der trods alt forekomme enkelte fejl, selvom vi har kontrolleret dem grundigt. Vi tager ikke ansvar for eventuelle fejlberegninger, der er forårsaget af vores værktøjer. Hvis du derimod skulle opdage en fejl/bug, så modtager vi meget gerne feedback, så vi i fremtiden kan gøre det endnu bedre for dig.

Flow

Dette modul hjælper dig med at beregne flowet, flowhastigheden og rørdimension i dit system.

Trykfald

Dette værktøj hjælper med at udregne trykfaldet i dit rørsystem.

Termisk udvidelse

Dette modul hjælper med at beregne den termiske udvidelse i systemer, der er udsat for temperaturændringer. Herefter kan længden og antallet af ekspansionslyrer, der er behov for bestemmes.