Telefon: +45 4386 0300

Vi leder efter en økonomiansvarlig

28 marts 2019

Vi leder efter en økonomiansvarlig

Økonomiansvarlig 

Regnskab/rapportering, analyse/controlling og HR/IT

Med reference til den adm. direktør får du ansvaret for økonomifunktion. Vi er i positiv udvikling har behov for en økonomiansvarlig, der gennem forretningsforståelse og fagligt håndværk sikrer det økonomiske overblik og aktivt bidrager til, at der løbende optimeres hvor det er muligt. Du får et tæt samarbejde med den adm. direktør og den øvrige ledergruppe som du også bliver en del af.

Du udfærdiger månedsrapportering, regnskaber, forecast og er naturligvis en vigtig spiller i budgetarbejdet.

Der er en dygtig bogholder/regnskabsmedarbejder som klarer den daglige bogføring m.m., men i dennes fravær, skal du håndtere disse opgaver.

Du står for kontakten til bank, revisor, forsikring, leasingselskaber m.fl. og er ansvarlig for den administrative daglige drift af virksomheden. Endelig har du det administrative HR-ansvar og er koordinator i forhold til IT og ekstern support.


Din baggrund 

Du har en relevant regnskabsmæssig baggrund og solid erfaring med hovedparten af ovennævnte arbejdsopgaver.

Måske sidder du i dag som regnskabschef i en mindre virksomhed og er nu klar til et større og bredere ansvar eller du kommer fra revision med praktisk regnskabserfaring og lyst til at komme på den anden side af bordet.

Du kan selvstændigt færdiggøre kvartals- og årsrapporter og du har et godt kendskab til moms, skat, feriepenge, styring af udlæg, løn m.m.

Dine faglige kompetencer er selvfølgelig vigtige, men det er i lige så høj grad din evne til selvstændigt at eksekvere dine opgaver til tiden samt din lyst til aktivt at bruge din økonomiske viden til at videreudvikle og optimere processer, lønsomhed, kundehåndtering og i sidste ende resultaterne, som vi vil lægge vægt på.

Du har solid erfaring med ERP/økonomisystemer og er selvfølgelig også en rutineret Excel bruger.


Du tilbydes 

Alsidige arbejdsopgaver og en central placering i ledergruppen med god mulighed for at kunne påvirke vores videre udvikling.

Vælger du os som din nye arbejdsgiver, får du ansættelse i en solid og tryg virksomhed, hvor tillid og respekt er i højsædet. Der arbejdes med langsigtede mål og der lægges vægt på åbenhed og ”frihed under ansvar”. Du vil opleve trygheden fra den store virksomhed med den lille virksomheds fleksibilitet og mulighed for selv at påvirke din hverdag.


Ansøgning og ansøgningsfrist

Ansøgninger behandles løbende som vi modtager dem. Upload din ansøgning til KAR+CO her.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Bonde fra KAR+CO på
telefon 4027 5900.


Flere nyheder
7 juni 2019

Udsalg

Vi udfaser vores sortiment af VIR messing ventiler og sælger dem derfor til spotpris. Tilbuddet er gældende så længe lager haves... Læs mere


7 juni 2019

Rørcenterdagene

Kig forbi stand 102 onsdag 19. juni til torsdag 20. juni, når Teknologisk Institut for 17. gang holder.... Læs mere


3 juni 2019

Lager lukket fredag 7. juni 2019

Fredag 7. juni sender vi ikke varer fra vores lager i Glostrup. Vi... Læs mere


22 maj 2019

Produktnyhed - Bluetooth®-kommunikationsmodul

Nu har du mulighed for at styre dine aktuatorer ved hjælp af din tablet eller smartphone Læs mere