Kontakt mig

Morten A. Gravesen
E-mail mag@gpa.dk

Industri

GPAs produkter anvendes i mange forskellige applikationer inden for industrien. Til kemisk industri leverer vi materialer til flere forskellige proccesser, eksempelvis overfladebehandling, vandbehandling, samt produktion og forædling af kemikalier.

I biotek- og lægemiddelindustrien findes vores produkter, når der skal bruges rørsystemer, ventiler og armaturer når der skal håndteres, doseres eller opbevares kemikaliker, hvad enten det er til anseelige produktioner eller til mindre forskningsorienterede gøremål.

Yderligere leverer vi komplette rørsystemer med dertilhørende komponenter til bl.a. fødevareindustrien, farmaceut- og biotekindustrien. Du kan endda også finde vores produkter i danske offshore- og OEM-virksomheder, samt skibsværfter.

I vandbehandlings- og fødevareindustrien, finder du vores produkter i bl.a. produktionsudstyret, men også i forbindelse med rensningsanlæg. Overalt hvor væsker og gas skal håndteres, renses, processeres og doseres, er der en stor chance for at du finder vores produkter. Vi er eksperter i ætsende væsker og aggressive miljøer, så uanset hvilket medie du skal håndtere, så har vi en løsning.