Prøveudtagningsventiler og systemer

Vi tilbyder en serie af forskellige linede eller rustfri prøveudtagningsventiler og prøveudtagningssystemer til sikker og repræsentativ prøveudtagning af ætsende og gifte procesmedier, enten flydende eller luftformige, eller medier med partikler som tages ud fra procesrørsystemer, under tryk eller under vakuum.

Ventiler og systemer fås i et bredt udvalg af materialer og har et slidstærkt design, der garanterer sikker funktion selv under høje tryk og temperaturer.

Prøveudtagningsventilerne og systemerne tilbydes som enten manuelle eller automatiserede efter kundens kravsspecifikationer og ønsker. Endvidere kan vi tilbyde en del tilbehør, således at du får en kundetilpasset løsning til netop din applikation.

Vores prøveudtagningsventiler og systemer er designet til meget lang levetid og kræver kun minimal eller ingen vedligeholdelse, hvilket resulterer i lave samlede omkostninger i produkternes levetid. Takket være modulopbygningen af vores forskellige komponenter kan vi ofte udvikle kundespecifikke løsninger ved hjælp af standardprodukter.

Vores løsninger anvendes med fordel i følgende industrier:

• Kemi
  • Petrokemi