Alle de nødvendige materialer til brandsikring og komfortkøling

Hoteller og kontorer har behov for alt fra komfortkøling og brugsvand til brandsikring. Med vores brede sortiment af flowtekniske komponenter, brandmateriel, rørsystemer og mangeårige erfaring er vi en totalleverandør, som kan opfylde dine behov for såvel rådgivning som hurtig service.

Eksperter i installationsmaterialer til komfortkøling og brandsikring på hoteller og kontorer

Både hoteller og kontorer har behov for komfortkøling, hvilket kræver rørsystemer og strengreguleringsventiler for at sikre optimal køling af opholdsrum. Vi har lang erfaring med sekundære køleapplikationer og levering af rørsystemer i PE100-RC og syrefast stål, som passer godt til dette formål. Men vi er også en totalleverandør af de installationsmaterialer, som kræves. Vi kan tilbyde alt fra rørbærer til rørophæng og støtterender. Takket være vores mangeårige erfaring fra en lang række projekter inden for komfortkøling kan vi desuden bistå med rådgivning. Som totalleverandør har vi endvidere et bredt sortiment og dybtgående knowhow, når det gælder brandmateriel og sprinklersystemer, som også er en vigtig del af installationen i eksempelvis hoteller.